Obľúbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Jednoznačná součást mého života. Kvalitní britský seriál s absurdním britským humorem. Jeden z nejkultovnějších seriálů, který je postaven na vtipných dialozích. Po shlédnutí si tento sitcom buď zamilujete nebo ho už nikdy nebudete chtít vidět.
Domek z karet (2013)
Top top a zase top! Práce s kamerou a světly naprosto úchvatná a Kevin Spacey je přesně ten srávně vychcanej týpek, kterýmu jde jen o moc. Pro Kevina skvěle padnoucí role, stejně tako jako pro Robin Wright. Netflix tímhle rozhodně zabodoval.
Sherlock (2010)
Nebezpečně perfektní! Totální nářez, žeru jeden díl za druhým a nemám dost. Cumberbatch je divnej už svojí vizáží natož svýma myšlenkovýma pochodama, prostě Sherlock. Za nápad přenést Sherlocka do současnosti by scénáristé měli dostat metál, protože na to jak těžký úkol si vybrali, tak ho zvládají bravurně.
Perníkový tatko (2008)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Prefíkaná banda (2004)
Simpsonovci (1989)
Četnícke humoresky (2001)
Scénář více než povedený a Tomáš Topfer jako Karel Arazím dodávají šmrc tomuto seriálu, zasazenému do prvorepublikové doby. Respekt panu Moskalykovi, dobrá práce.
Brickleberry (2012)
Nepochopitelný, tak absurdní až neuvěřitelně skvělý, často nechutný, ale bez servítek. Kultovní záležitost.