Recenzie (33)
Nahota na prodej (1993)
Chvíli před koncem jsem chtěl dát jenom tři hvězdy, zdálo se mi, že se tam oprcalo zbytečně málo vejfuků.. poslední scéna to ale parádně napravila =) a pokud to člověk nebere úplně vážně, musí uznat, že na naše poměry je to opravdu unikátní film!
Pochybná sláva (2006)
Hvězda pro Jonese za dokonalé provedení homoverze Mistra Yody.
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Je to vtipný, je to nevšední a je to sparťanský - a když se v předposledním díle objevil Bedna jako chuligán, měl jsem chvíli chuť udělit dokonce i pátou hvězdu. Poslední díl ale za nic nestál. Na druhou stranu, epizoda Zlatý důl je podle mě vůbec nejvtipnější seriálová epizoda, co u nás kdy vznikla.
Vlk z Wall Street (2013)
Scorsese je pořád král. Jen Leo není takovej De Niro, jako byl De Niro.
Meet the Feebles (1989)
V normálních filmech scény se sexem přeskakuju (od toho je porno), tady ale nabyly novej rozměr. Škoda jen, že ten kravo-hmyzí blowjob skončil dřív, než začal.
Barbar Conan (1982)
Už od mala jsem řval smíchy nad scénou, kdy Arnold natáhl velbloudovi a vydrželo mi to dodnes...=))
Od súmraku do úsvitu (1996)
Sbíječka není účinnější než sekačka - tím chci říct, že Braindead je prostě větší prdel. Naštěstí tohle má i něco navíc a i přes podivnou kombinaci žánrů je film zábavný. "A teď pozabíjíme tu zkurvenou kapelu."=))
Medzi nebom a zemou (1993)
Pro mě nejlepší ze Stonovi vietnamské série..i dneska by se tam našla trocha aktuálnosti
Stalker (1979)
Obecně miluju filmy o víře v osobní přesvědčení a autosugesci a tohle je jeden z těch nejkultovnějších.
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Ve mě to nic nezanechalo, ani myšlenku, ani obraz. Možná když někdo bude chtít doporučit něco, kde se žerou hovna, poradím mu tohle. Jinak ale šroubovák v oku nebo péro v prdeli je vidět v tisíci jiných filmů a nikdo neřekne ani slovo. To, o čem psal de Sade každý ví a film nic nového nepřináší. Proto mi to zůstane v hlavě možná jako film s největší koncentrací hnusu, celková úroveň nic moc.