Recenzie (25)
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Podle toho, jak o tomto filmu vypraveli pratele, jsem se tesila na fakt vtipnou komedii....hodne velky zklamani, ale komedie fakt ne.
Princezná zakliata v čase (2020)
Musim rict, ze jsem byla mile prekvapena..po dlouhe dobe nase pohadka na kterou se rada podivam znovu.
K zemi hleď! (2021)
Nemám slov...katastrofa
TY (2018) (seriál)
Z meho oblibeneho serialu udelal Netflix po**anou frasku o ockovani...no chce se mi 🤮
Divergencia (2014)
Libi se mi napad. Ono v dnesni dobe vymyslet neco originalniho, co tu jeste nebylo je nadlidsky vykon. Libi se mi zenska sila, coz mnoho zdejsich ,,hosanku", co jsou podpantoflaci rozhodne nevydychaji a to je plus dalsi hvezdicka :D Za me fajne film, na ktery se znovu rada podivam.
7 sestier (2017)
Musím říct, že to pro mě bylo velké překvapení...film má pár drobných nedostatků...ale ty jsem s radostí přehlídla díky nápadu a hereckému výkonu..
Liečiteľ (2013)
...Tomuhle já říkám -historický film...super
Pomsta rytiera (2007)
Zajímavý příběh, můj oblíbený herec..ale co sakra ten střih?? Vyhodit ho okamžitě...
Malá veľká láska (1993)
Velmi.......zajímavý počin....- princezna krásná, soundtrack super....no a tím jsem skončila..
To (1990) (TV film)
Viděla jsem tento film jako malá a od té doby mě klauni děsí...ale ty 3* mu dávám hlavně za ten název a s tím spojenou veselou příhodu mé mamky a mého nervního bratra, když mu říkala na co jsme se to dívali :D