Recenzie (42)
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
R.I.P. Star Wars :-(
Snehuliak (2017)
WTF??? Lip by to snad natocil i Zdenek Troska.
Blade Runner 2049 (2017)
I takhle se da zprasit Blade Runner. Prisel jsem do plneho kina a odchazel z prazdneho.
Votrelec: Covenant (2017)
Je to horsi, nez Prometheus. ...a to je co rict.
Rammstein: Paris (2016) (koncert)
Bohuzel v kino verzi oproti puvodnimu koncertu chybi nekolik zasadnich songu jako Amerika nebo Ich will, ale i tak je to paradni zazitek.
Preacher (2016) (seriál)
Pilot nic moc. S komixem nesrovnatelne 😏
Čarodejnica (2015)
Už dlouho jsem se v kině takhle nenudil. Jediný, kdy jsem se u filmu bavil bylo, když jsem viděl lidi, jak se během filmu zvedaj a odcházej domu nebo na pivo.
James Bond: Spectre (2015)
Po nepovedeném Skyfallu končně zase pořádná Bondovka. Od pětihvězdičkového hodnocení dělí pouze ta příšerná úvodní píseň, která se spíš hodí na Šlágr TV.
Chutně a levně s Láďou Hruškou (2014) (relácia)
Zlatej Babica!
Godzilla (2014)
To si snad tvurci delaj prdel, ne? Na to se neda divat!