Recenzie (79)
Machete (2010)
Ani jsem to nedokoukal, vůbec mi tahle Rodriguezovka nesedla (osobně mám pocit že to nejlepší stejně řekl ve filmech Od soumraku do úsvitu a v Desperadovi). Třeba tomu někdy dám šanci znova a svůj názor přehodnotím :-)
Zabijaci (1995)
Občas jsem se nudil, Stallona s Mooreovou (která je ale k sežrání) hravě přehrává psychopatický Banderas. :-) Některé scény jsou ovšem napínavé že se trhá guma od trenclí.
Perníkový tatko (2008) (seriál)
Asi jedinej seriál takového druhu, kterej sem právě sjel aspoň počtvrté celej téměř tahem a vše ostatní šlo stranou. Jeho svět, postavy a děj dokonale vtáhnou a vyflusnou vás až na samém konci. I tentokrát jsem si cestu učitele chemie, který v padesáti přehodil výhybku, užil od začátku do konce, jen tentokrát už byly sympatie o dost menší, protože při několikerém shlédnutí jsem mnohem víc vnímal co za hajzla se z něj klube :-)
Willyho kouzelný svět (2021)
Mlčenlivý Nicolas Cage rube vraždící plyšáky. Je to přesně takovej bizár, jak to zní, a bohužel to až na pár momentů není ani moc zábavný, jen prostě... bizarní :-)
King Kong vs. Godzilla (1962)
Nakolik se mi líbil první díl Godzilly z roku 1954 pro svou depresivní atmosféru, roztomilé ale skvělé triky a nemilosrdné monstrum drtící vše živé, King Kong vs. Godzilla mě naprosto rozsekal! Absurdní show, u které jsem se bavil od začátku do konce, a mám pocit, že o nic jiného asi ani nešlo. Pokud chcete zažít oldschool Godzillu a nechcete se prohryzávat vším marastem, tak první Godzilla a tenhle námrd by neměly chybět v hledáčku! :D
Interstate (2002)
James Marsden je týpek, kterýho sledovat je pro mě za trest, je to asi taky jediný důvod proč jsem tomuto filmu nedal absolutorium. Jde totiž jinak o fantastický milý snímek s fantastickými herci (všem vládne Gary Oldman v roli O. W. Granta a Christopher Lloyd, který sice tolik času nemá, ale scény s ním jsou fantastické a taky nemůžu zapomenout na ujetého Chrise Coopera).
Zatvor moje oči (1991)
Rickman a Owen hrají skvěle, a taky jsou asi největším pozitivem filmu. Postava Natalie nepřesvědčivá a ten konec se mi zdál takový nijaký..
Predestination (2014)
Bavilo mě to! Zkušenějšímu divákovi asi začne brzy docházet o co jde, ale i tak stojí za to ten příběh vidět až do konce. :-)
Kancl (2005) (seriál)
K seriálu jsem se vrátil poprvé. Při prvním sledování jsem přestal jevit zájem po odchodu Steva Carella. Uvidím jak daleko dojdu tentokrát a jestli to dokoukám. :-) Laťka je většinou (hlavně dejme tomu v sériích 2.-4.) hodně vysoko a i ty pozdější se dají sledovat. S idiotem typu Michaela Scotta nebo Dwighta Schrutea (neuvěřitelný Rainn Wilson) bych pracovat nechtěl. :-)
Cyberpunk: Edgerunners (2022) (seriál)
Půlku seriálu jsem viděl nepolíbený herním světem Cyberpunk 2077, zatímco druhou polovinu jsem sjel po dohrání. Bavilo mě to v obou případech, samozřejmě pokud člověk trochu zná herní svět tak mu to celé dává větší smysl a kochá se hromadou easter eggů. Nic to nemění na tom že je to příjemné jednohubkové anime.