Obľúbené filmy (8)
Temný rytier (2008)
Nemůžu si pomoct,ale je to nej díl z celé triologie.Od začátku do konce fakt jízda.
Návrat Temného rytiera (2012)
Dvojka se mi líbila trošičku víc ale i tak je to nádherné,ikdyž poněkud smutně překvapivé,zakončení triologie.
Nemilosrdná spravodlivosť (1991)
Seagalův nejlepší film.........