Recenzie (685)
Detektiv Varg Veum: Nadosmrti tvůj (2008)
najhorsi diel
Avatar: Posledný vládca vetra (2010)
M. Night Shyamalan je nič moc scenárista a to je jeho najvacsia slabina.Mal by si dat napisat scenár niekomu inému a potom to rezirovat a možno by to bolo OK.Nikdy som ho nemusel,ale zacina mi ho byt aj luto.Dva braky po sebe a este za toľko mega to je ale pech.
Znamenia (2002)
Jeden z lepších filmov o emzakoch.
Šiesty zmysel (1999)
nič nového pod slnkom
Yongseoneun eupda (2010)
Tak toto je majstrovske dielo.Jasne ze sa to niekomu moze na niečo podobať,ale paci sa mi ze to začína ako obyčajná kriminálka bez neakych nápadov a postupne zistujeme ,ze v tom bude niečo viac.Vôbec ma neprekvapí ak toto vezmú hosi s Hollywoodu a urobia re-make.Pre mna zatial jeden z najlepších filmov tohoto roku a spolu zo skvelým Hello Murderer zatial naj filmy roku z Ázie.
Nevinné beštie (2006)
Vynikajúce atmosferické a hlavne psychologicky napinavé.Škoda že to zatial u nás nevyslo na DVD a BD.
Luther (2010) (seriál)
Velmi dobrý krimi seriál.Sice nedosahuje kvalít takého Dextra ,ale kolko je takýchto dobrých seriálov?Herecké obsadenie je vynikajúce (Ruth Wilson a v tretej epizóde Paul Rhys) a dej tiež.Stačí mi 6 dobrých epizód ako 20 na prd.
Salt (2010)
Pozrel som si Salt po Inception a musím povedať,že Salt ma oveľa viac bavil.Netvrdím že je to lepši film,ale aspoň sa nehrá na nejakú inteligentnú bublinu.Musíte nechať mozog doma a len si užívať zopár veľmi dobre odvedených akčných scén.Akurát čo ja nemusím je naša krásna botoxova papuľka Angelina.Škoda že je to film o Evelyn Saltovej a nie o nejakom Evelynkovi Saltačkovi :-) ,ale čo uz musíme isť s trendom.Agenta v sukni o váhe 45kg aj z botami,ktorý masti chlapov dvakrát tak ťažkých ako sama.Hlavne že je sranda.
Počiatok (2010)
Pre mňa je to dosť originálny a dobrý námet,ale nie uz tak dobrý scenár = priemerný film.Na niektorých miestach by som to postrihal,lebo nás to doslova vedie za ručičku.Chápem že existujú lúdia,ktorý si pozrú Matrix pat krát aby ho pochopili,ale čo ak tomu chápem na prvý krát a tuším o čom to bude.Vtedy nastáva čo???NUDA preto za *** PS:Už mi nieje 15 aby som im žral tu zakladanú kostru príbehu.Je to iba obyčajná love story a ešte k tomu nie moc prevratne zvládnutá.
Černá smrt (2010)
Škoda ze tam niečo chyba a tým niečim by pre mna bol naznak mágie a mysterióznosťi.Takto to je film o ideológii a o fanatizme.