Recenzie (45)
Charlottine Vianoce (2011) (TV film)
Ty píčo xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Spadla z oblakov (1978) (seriál)
Nedejchám.
Jessie (2011) (seriál)
Bůh neexistuje...Kdyby existoval nevznikla by tato blbost.
Avatar: Posledný vládca vetra (2010)
Viděl jsem to před animákem a i tak mě to dost zaujalo.
PanMáma (2013) (seriál)
Chtělo se mi brečet,když jsem to viděl.
Sám doma 3 (1997)
Scénárista,Režisér,herci běžte se zahrabat a už proboha nevylézejte ...
Scary Movie 5 (2013)
Tak teď tu sérii Scary movie opravdu dojebal*.
SpongeBob v krátkych nohaviciach (2004)
Sice je to pro děti,ale i tak pobaví.
Zelená míľa (1999)
Perfektní příběh.Perfektní herecké výkony.5 hvězdiček
Návrat Temného rytiera (2012)
Docela dobré a už na to upozornili i lidi z honest trailers. Kde se vzal zpátky v Gothamu. Když byl na nějak poušti bez žádné výbavy a navíc byl Gotham krytej aby lidi neutekli. A kde se tedy vzal :D. Todle mě zaujalo na tomto filmu ale jinak to ujde.