Recenzie (130)
Zbaľ prachy a vypadni! (1998)
Sbal film a vypadni!
Útek zo Sibíri (2010)
Až na Marka Stronga ,který prostě je pro mne nejneoblíbenější herec.A již se modlím,aby nebyl v jiných filmech.Pořád kouká do kamery.Nesnáším ho!
Mariňák (2005)
Gay klasika:-))))
Légia (2010)
:-)zajímavé co člověka nenapadne ve filmu sledovatKevSpa rituals??Za sympatického Lucase Blacka pět,jinak v celku blbost.
Nový svet (2005)
Pět za hudbu.Proč mi to přijde vyjkradený Antonín Dvořák???Nový svět?
The Prodigy: Their Law - The Singles 1990-2005 (2005)
Mám two CD.Tohle ani nevím,že je.Na blue-ray to asi nevyšlo?
Frida (2002)
Vše co jsem chtěl napsat napsala kleopatra.Nejlepší herecký výkon Salmy Hayek co jsem jí viděl hrát.Většinou své role tato herečka táhne opravu,ale opravdu s odřenýma ušima..
Max a Maxipríšerky (2009)
Super masky.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Bože to je nuda.Samé drogy,nemá to hlavu ani patu.Pro mne.
Vec (2011)
Mohlo to být měně počítačové ty zrůdy,tak to bylo super.Ale i tak snaha byla.Mám na blue-ray,super kvalita obrazu.