Obľúbené seriály (10)
Simpsonovci (1989)
Klasika. K tomu není co dodávat. Seriál, na který se kdykoliv rád kouknu a klidně víckrát na stejný díl. A zdá se mi to, nebo se u každého nového dílu směju čím dál tím víc?
Nezvestní (2004)
Sopranovci (1999)
Naruto: Šippúden (2007)
Úžasné anime! Velmi se mi líbí zápletky a emoce, které se do toho vkládají!
Jižní Pacifik (2009)
Nádherný dokument o ještě nádhernějším kuse světa.