Recenzie (117)
MasterChef (2012) (relácia)
vysílá TV nova a to hovoří za vše :)
Walker, texaský ranger (1993) (seriál)
Nevim proč , ale mě se to prostě líbí. Možná že sem to sledoval už jako malej. Možná to neni moc kvalitní hlavně ty případy , ale bitky mam rád. Vždy otočka a bum do hlavy :)
Šanghajskí rytieri (2003)
Owen a Jackie to je super dvojice. Takovýhle typ filmu je přesně pro mě. Bojuje se tu ale zároveň je to celou dobu sranda, zvlášť Jackieho rvačky :) Tenhle film prostě neomrzí vidět znovu a znovu :)
Policajt zo škôlky (1990)
Zajímaví komedie na kterou se nechalo koukat a docela jsem se u ní zasmál. I když kdyby tam nebyl Arnold asi bych se zvednul a šel si pustit jinej film :) A celkově je to takový divný akční ale zároveň komedie s dětmi no nevim, ale když si řeknu že tenhle polda ze školky hrál Terminátora :)
Willy Fog na ceste okolo sveta (1981) (seriál)
Seriál na který sem jako malej kluk koukal skoro pořád :)
Bastardi 2 (2011)
Po celkem srandovnim prvnim dílu sem čekal něco podobného. Jak já se zmýlil. Takovou kravinu sem snad neviděl.
Nekonečný príbeh (1984)
Film který jsem jako malej kluk miloval :) A myslim že tohle každej zná a proto neni co k filmu dodat :)