Recenzie (44)
Poslední z Furlongů (2011)
Celkem dobrý snímek na sobotní odpoledne, určitě ne jako hlavní film. A to je mi celkem líto, protože měl tento celkem zajímavý fantasy příběh velký potenciál, který byl ale zazděn. Někdy v polovině to začíná zabředávat do nudného klišé a i když ještě existují světlé okamžiky, nedokáží z filmu vyždímat víc než jen lehce zapomenutelný krátký snímek z promarněným potenciálem. Konec mi navíc přišel nějak moc rychlí.
Italský hřebec (1970)
Nejsem si jistá co chtěl režisér tímto filmem říct, protože jako erotický film to nefungovalo a jako porno to nejspíš nefunguje už vůbec, vlastně to nefunguje celkově jako jakýkoli druh filmu. Neuvěřitelně nudné, nesmyslné o ničem...Možná by to mohlo přeci jen fungovat jako jakási pornoparodie, protože směšné to opravdu bylo, i když nejspíš ne cíleně ...
Mucha (1986)
Musím říct, že jsem už otrlá proti všem nechutným hloupým novodobým hororům a proto sem ráda že jsem viděla tento film. I když už je nějaký ten pátek starý, ubralo mu to na kvalitě jen málo, i když efekty jsou v novodobých filmech nejspíš mnohem lepší, atmosféru dělat nemusí a tenhle film měl ten druh který zanechá ten zvláštní pocit v žaludku...
Arrietty ze světa půjčovníčků (2010)
Krásný film od příběhu přes animaci až po hudbu:)