Obľúbené filmy (10)
Strážcovia (2009)
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Johnny Mnemonic (1995)
Rambo (1982)
Barbar Conan (1982)
Bojovníci (1979)
Takí normálni zabijaci (1994)
Můj nejoblíbenější romantický film,
Čapajev (1934)
Můj nejoblíbenější film. Prostě skvělost.