Obľúbené filmy (5)
Příběhy obyčejného šílenství (2009)
Spalovač mrtvol (1968)
Tak tohle je jeden z mála filmů, který se mi líbí víc než jeho knižní předloha! Ne že by byla špatná, ale na Rudolfa Hrušínského prostě nemá. A vůbec celé herecké obsazení je skvělé, stejně jako děj, atmosféra, kamera (to rybí oko mi chvílemi vadilo, ale v některých scénách bylo super), hudba (ta je jednoduše geniální),... Prostě všechno. Žasla jsem, jak jsou některé scény pěkně propojené a taky jsem moc ráda, že je ten film černobílý, barevný si ho nedokážu představit. "Jen tam tu tyč nechte, možná že ji budeme potřebovat..."
Kaktusový kvet (1969)
Harry Potter a Kameň mudrcov (2001)
Monty Python a Svätý Grál (1975)
Teda já byla fakt ráda, když tahle hovadina skončila. Dýl už bych se fakt smát nevydržela! Pro mě je tohle nejlepší montypythonovský film (a to už je co říct, protože všechny ostatní jejich filmy miluju). Vždyť už jen ty titulky jsou vtipnější než většina dnešních komedií. Musím si to pustit ještě mockrát, abych postřehla všechny vtipy (nebo aspoň ty, které jsem vůbec schopná postřehnout). Jo a nikl je odteď můj nejoblíbenější prvek.