Recenzie (758)
Hoří, má panenko (1967)
Miloš Forman přesně vystihl jak vypadá pravý český člověk.
Superman: The Animated Series (1996) (seriál)
Už čtyřka byla blbost ale tenhle animovaný seriál...na to se nedá dívat.
Štyri izby (1995)
Rodrigeuzova povídka je geniální,Tarantinova je skvělá,zbývající dvě jsou ucházející.
Andromeda (2000) (seriál)
Další ODPAD pana Železného.Ale pozor tohle je přímo koláčový odpad.Kdo tohlecto moh pustit do televize. 1/10
Eyes Wide Shut - Spaľujúca vášeň (1999)
Kubrick odešel ve velkém a jak se patří.Takhle se s námi diváky asi nerozloučil snad nikdo.
Godzilla (1998)
I když v některých případech by byla i Gappa lepší musím dát čtyři.Jsem popcornový divák.PROMIŇTE mi to.
Tmavomodrý svět (2001)
Taková reklama k tomu byla a nakonec...No nic příště víc štěstí Svěráci.Mimochodem ten nálet na vlak byl výborný!
Likvidátor (1996)
To je průser natočit takovou blbost!Myslím že Arnie potřeboval taky LIKVIDÁTORA aby mu nešla tajná služba po krku.Kdo to teď za Arniho zastupuje?Je to Jan Tleskač?A kde je tedy Arnold?
Psycho (1998)
Takhle zprznit Hitchovu klasiku.
Kamarád do deště II - Příběh z Brooklynu (1992)
Vaculík,Tofi a Soukup vrací úder.A ten úder moc,moc bolí.