Recenzie (2 754)
Derrière les murs (2011)
Představte si rok 1922, kdy ženy musely chodit na vesnicích zahaleny, nesměly pít alkohol a kouřit. V této době se odehrává horrorový příběh, kdy se spisovatelka z města, typická kurvička, přestěhuje na vesnici, aby zapomněla na své trauma a napsala nějaký román. Ve starém domě našla tajnou místnost ve sklepě. Od té chvíle straší. Žena vidí duchy dětí a houfy krys, které vylézají ze studny ze sklepa. SPOILER!!! - Onemocnělo ji dítě, místo aby o dítě pečovala, šla se kurvit. Dítě zemřelo. Odstěhovala se tedy na venkov. Jenže tam také není oblíbená. Ztratí se jedno dítě, pak druhé, pak manžel jedné vesničanky ...... a kdo za všechno může? No přece ta městská fuchtle! Musím velice pochválit verzi Koshmar.za.stenoy.2011.D.HDRip, kde byl krásný obraz, čistý zvuk a parádní profesionální ruský dabing. Žádné huhňání jednoho chlápka s mikrofonem, ale nadabovány všechny postavy.
Smrť z hlbín (2009) (TV film)
Takhle stupidní pohádku jsem už dlouho neviděl. Představte si, že vrty na ropné plošině uvolní milióny let staré prvoky, kteří zahájí bleskovou evoluci. Samozřejmě napadnou vše živé a zejména lidi, neboť mají stejné chromozomy. Neustále se mluví o tom, že jejich evoluce může vytvořit něco děsivého, co vyleze z moře. Buďte klidní, NIC NEVYLEZE. A děsivý je pouze sliz na ksichtu. Katastrofa a ODPAD!
Predátor: Útok z vesmíru (2011) (TV film)
Co říct a neurazit :-) Z nebe spadne satelit a ve šrotu je zelená sračka. Kdo se sračky dotkne, zemře. Kovové části se samy pohybují. Nakonec ze sběrny vyleze robot a zabíjí.
Children of the Corn: Genesis (2011)
Dobré herecké výkony, takže žádný amatérismus. Bohužel málo napětí, málo krve, takový horror pro děti do 12 let. 40%
Rodinka (2011) (seriál)
Ježíši, co to bylo? Klub důchodců v akci? A co to červené staré prase? Na to se fakt nedalo dívat.
Psych 9 (2010)
Neměl jsem sílu se na film podívat ani se zrychleným posunem, vydržel jsem do 50 minuty. Ta nuda se ani nedá popsat!
The Dead and the Damned (2011)
U Zombíků docela dobré masky, ale jinak všechno amatérské, bez špetky napětí, hlavní hrdina - tvrďák s vykleštěným hlasem, prostě tragédie. Ke všemu jsem si myslel, že budu koukat na film Cowboys & Aliens, film má podobný název Cowboys & Zombies ! 20% za masky.
Super 8 (2011)
Parádní akce vykolejeného vlaku. Škoda, že film nebyl celý v takovém duchu, protože mimozemšťan vypadal jako maňásek a ke všemu ho bylo vidět tak 2 minuty.
Thor (2011)
Skvělá podívaná, plná efektů. BLU RAY - perfektní zvuk, obraz, barvy. Trošku mne naštval konec, čekal jsem srdcervoucí Happy End. Ale v roce 2013 má mít premiéru THOR 2, tak snad se toho konce dočkám :-) 100% Film nemá chybu.
Grave Encounters (2011)
Stupidní amatérská sračka jako Paranormal activity, The Tunnel a další SHITY! Amatérská kamera, starý barák a ubožáci, kteří neumí najít schody. Jo, zapomněl, taky tam bylo hrůzostrašné otevřené okno....