Recenzie (162)
Fringe (2008) (seriál)
1 Séria 80,2 Séria 80,3 Séria 100%,4 Séria 100%,5 Séria 100%.
Zakázaná zóna (2010)
Tak dobre som si už dlho nepospal,najnudnejší film aký som kedy videl 0%.
Lásky čas (2013)
Pôvabný,pohodový a nenásilne zábavný príbeh o zoznamovaní a láske ktorý v konečnom dôsledku odhalí že aby človek žil naplno,cestovanie v čase vôbec nepotrebuje 95%.
Preteky s časom (2013)
Parádna adrenalínová jazda,ničím sa nešetrí je tam kopa akcie,veľa rozbitých aut,dobrá hudba,správna dávka humoru a Selena Gomez je kočka ja viac nepotrebujem 90%.
Kandidát (2013)
Typický slovenský film nudný a nezáživný 0%.
Walking Dead (2010) (seriál)
1 séria 100%,2 séria 90%,3 séria 100%,4 séria 100%,5 séria 100%,6 séria 100%.
Vražda - Série 2 (2009) (séria)
Vynikajúce 100%.
Ochranca (2012)
Rozhodne najlepší nemecký film aký som videl a rozhodne veľmi kvalitný akční film 80%.
RED 2 (2013)
Ešte stále sú na dôchodku ale sú ešte nebezpečnejší,akčnejší a zábavnejší 95%.
My sme Millerovci (2013)
Konečne poriadna komédia,ktorá ma ani na chvíľočku nenechala vydýchnuť 100%.