Obľúbené filmy (7)
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
Hobit: Bitka piatich armád (2014)
Přivírám všechny oči, i ty, které nemám, a dávám pět, ale jen díky lehce sentimentálnímu konci a závěrečné písničce, která se u tohoto dílu opět podařila, jinak film opět trpěl stejnými neduhy jako díly předchozí, ale i tak se stopáž filmu, i když o něco kratší než u jedničky a dvojky, podařila naplnit vcelku obstojně. Opravdu moc povedené byly scény s Galadriel, dějová linka Tauriel a scény Legolase a Thranduila, trochu mi vadily poněkud lehce přitažené scény po vzoru sudy z minulého dílu (skákání po kamenech, obři s katapulty, zeměžrouti), ale bitva se vcelku povedla a poslední čtvrthodinka film zachránila. Za mě to tedy není čistá pětka, ale jako rozloučení se Středozemí to bylo velmi důstojné.