Posledné recenzie (1 012)
Stíny v mlze (2022) (seriál)
Nerad, moc nerad to říkám, ale za mě fakt dost špatný. Na rozdíl od většiny lidí tady mi v první řadě vadí herecké výkony. Příšerně nepřirozený, strojený, všichni mluvěj jak z učebnice. Špalkové figura je navíc extrémně nesympatická. Jinak samotný příběhy špatný nejsou.
Na hrane zajtrajška (2014)
Takže - dal jsem si to asi po šestý, tentokrát na UHD. A platí pořád to samý - je to kurva úžasnej biják !!!!!
Antracit (2024) (seriál)
Několik hodin přiblblejch fanatickejch žvásty.... první dva tři díly ještě docela odsejpaj, pak už je to nuda k uzoufání - je evidentní, že tvůrcům došel někdy ve třetině dech a pak už se jen zoufale snaží zaplnit minutáž- bohužel je to na výsledku strašně vidět.