Recenzie (626)
Futbaloví chuligáni (2005)
Aspoň jednou za život bych si přal vidět zápas West Ham united vs. Millwall....
Mentalista (2008) (seriál)
One man show, na kterou mě stále baví se koukat i po tolika epizodách.....
Kouč Carter (2005)
Pro mne nejlepší film ze sportovního prostředí. Charismatický kouč Carter, který převezme bandu pouličních sígrů a udělá z nich basketbalové hvězdy, s dobrým prospěchem a docházkou, byť zpočátku ani pořadně netrénovali, natož že by studovali. Film umocňuje fakt, že je to dle skutečné události. Skvělá hudba!
Hitman (2007)
Skvělý Timothy Olyphant, ale to je tak bohužel vše.....
Amazing Spider-Man (2012)
Pro mne velmi příjemné překvapení. Andrew Garfield i Emma Stone zahráli skvěle, fungovalo to mezi nimi a Spiderman mi přišel podstatně realističtější, než v podání Tobey Maguire. Ani všechna ta klišé mi zde nevadila.
Piliere Zeme (2010) (seriál)
Vím, že by se to nemělo srovnávat, ale oproti knize je toto velmi chabé, slabé. Je mi jasné, že by to jinak nemělo 8 dílu, ale třeba 20, ale stejně je to velmi chaotické, není zde mnoho věcí vysvětleno, důležité role jsou velmi nevýražně obsazeny (Aliena, Ellen, William, Williamova matka, Štěpán). Navíc si myslím, že by si tato knižní předloha zasloužila větší rozpočet, neboť i ty triky, kulisy, kostýmy jsou velmi slabé. Ale to by pak samozřejmě bylo i jiné herecké obsazení.
Zabijak Joe (2011)
Jsem velký fanda Matthewa McConaugheyho, ale na to, co na mě čekalo v tomto filmu, jsem nebyl absolutně připraven. Film, který má velmi neotřelou zápletku Vás vtáhne velmi rychle do děje a nebýt trochu nedořešeného konce, davám jistých 5*****. Skvělí Matthew McConaughey a Juno Temple. Btw do KFC se asi jen tak nepodívám...
Homeland - Zradca (2011) (seriál)
Konečně zase něco nového. Seriál pojatý způsobem, který tu ještě nebyl. Seriál, který vás drží v neustálém napětí, které vygraduje poslední epizodou první série. Velmi mne překvapilo, jak skvěle hraje duo Lewis-Danes, kdy hlavně Claire Danes exceluje. Třetí série, která už musí hnout s každým, moc rád bych dal více jak 5*.
Rím (2005) (seriál)
Strhující podívaná, která vás pohltí a nebude cesty zpět. 5* je málo, něco takového tu ještě nebylo. Toto je opravdový skvost a HBO tleskám. Vše velmi realistické, drsné, u posledního dílu jsem nejednou brečel. Nikdy by mě nenapadlo, že mě to tolik emotivně zasáhne, i když vím, jak to vše díky dějepisu dopadne, ty herecké výkony jsou prostě tak dokonalé. Kéž by takových počinů bylo více, kéž by...
Ztracená brána (2012) (seriál)
Jen ten konec mne zklamal, tolik jsem byl zvědavý a napjatý, jak to vše nakonec bude a pak toto, pan Strach má mnohem na víc, obzvlášť když to do té doby bylo skvělé. Dobrý scénář, skvělé obsazení, ponurost a tajemno v podání vraha s kapucí.