Recenzie (5)
Farma (2012) (relácia)
pro boha kdy už tydle utrpení skončí to toho lidi nemaj po všech těch vilách už dost místo týdle věci by klidně mohli dávát záběr na hodiny s přesnym časem bylo by to hodnotnější
Vanishing Point (1971)
při sledování sem měl pocit jako kdyby Sarafian zkouknul Bullittuv případ a řekl si chci natočit automobilovou honičku jako celovečerák ........a zvládl to na výbornou
Dom snov (2003) (relácia)
je opravdu úžasný co dokážou postavit za jeden týden ale pro mě naprosto neztravitelná dávka amerického patosu chvílema mám pocit že mi z telky začnou lízt hvězdy a pruhy a strýček Sam mi donese burgra . dvě hvězdy za krásný domy .
Krstný otec (1972)
u tohoto filmu se mi poprvé a zatím naposled stalo že se mi při čtení knižní předlohy přesně vybavují scény filmu , Coppola odvedl skvělou práci . ode mě 100% a čestné místo v mé filmotéce
Scarface (1983)
navždy pro mne zůstane nejoblíbenějším filmem nádherně vykreslený vzestup a pád chudého imigranta který chtěl celý svět ... a chvíly ho i měl ode mě 100% ............. a dal bych i šestou hvězdu za scénu s motorovou pilou