Recenzie (1 058)
Masivní stroje (2004) (seriál)
Jde o stručný a srozumitelný dokument, který prolíná jednotlivá témata od úplných začátku až po současnost a každé vývojové fázi ve vyprávění přidělí stejný čas, což by asi dokument dělat měl, jenže.. Tím, že pan Barrie vše "projíždí" stejným tempem a u ničeho se nepozastaví, to pro mne ztrácí půvab. Když už narazíte na něco, co by vás zde zajímalo, ihned to přeskočí a jede si dál to svoje monotónní odříkávání. Od dokumentu si slibuji tedy mnohem více.
Bulšit (2001)
Jen málokdy je název filmu tak trefný jako zde. Za to ta hvězdička.
Joey (2004) (seriál)
Budete mne asi nenávidět. Ale u tohoto "servoše" jsem se nasmál třikrát víc než u Přátel ze kterých Joey vzešel. =)
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Mrzí mě na tomhle počinu jedna věc. Shlédl jsem celou první sérii, jedním slovem - tragédie. Ale dobře.. Jako fanoušek hvězdné brány a sci-fi jsem to přešel a dokonce se těšil na sérii druhou. Když i ze začátku druhé série nebylo vidět zlepšení, už jsem to začal pomalu vzdávat. Jenže pak došlo k obratu (nevím jestli jen u mne) , najednou to začlo mít spád, začli se oběvovat mimozemšťané a začal jsem to opět "žrát". Co mě tedy zklamalo ? Že nebyla natočena série třetí. =)
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
S každou další sérií se dle mého názoru seriál zhoršuje (viděl jsem první 3), ale je to možná také tím, že první série je nepřekonatelná a skutečně dechberoucí. Klobouk dolu před scénáristy, připravili nám jedinečný zážitek. Asi si nedokážu vzpomenout na něco, co by mi v seriálu chybělo. Jasné nejvyšší hodnocení.
Prci, prci, prcičky: Kniha lásky (2009)
Nejhorší film ze série prciček. Totální odpad.
Poslední plavky (2008)
V tomhle filmu se nekonalo nic dechberoucího, nicméně je zde opravdu spousta skvělých a použitelných hlášek, které mě bavili ještě měsíc po shlédnutí filmu, proto dávám 4 hvězdy. Čtvrtníčkův humor je mi prostě vlastní. =)
Machete (2010)
Tenhle film je sám o sobě tak absurdní, že mu prostě musim dát 4 hvězdy. Fakt sem se dost zasmál.. =D. Danny Trejo jako polobůh mačetou dokáže naprosto neuvěřitelný věci a když náhodou nikomu neseká části těla, věnuje se těm nejhezčím ženským, které mu jedna po druhé padají k nohám. No, je to naprostá blbost, ale mě to pobavilo. Možná, že kdybych neměl ve filmu rád krev a krásný ženský, hodnotím to jako odpad. Ale tohle je jeden z filmů, na který mi nevadí se podívat znovu. =)