Posledné recenzie (51)
Interstellar (2014)
Úplně mě pohladil po duši.
Vlčí mládě (2011) (seriál)
Tak tohle je moje guilty pleasure. Absolutně. Dostala jsem se k tomu náhodou o prázdninách, když jsem se šíleně nudila, a tak jsem zkusila všechno možný, i Teen Wolf (díky díky díky:)). Nemohla jsem se pak dočkat každého dalšího dílu... Každopádně... Scott se Stilesem spolu s Lydií utáhnou seriál úplně v pohodě, ale tak moc mi chybí Allison, Isaac a Chris! Opravdu moc! A v té poslední sérii nebyl ani Derek s Peterem! Už to nemá takové grády pak. Navíc, není magor jako magor a Peter je v tomto naprosto jedinečný! Ten novej psychózní týpek Theo či jak je nudnej k uzoufání! Kira je to samý v bledě modrým, navíc se se Scottem k sobě vůbec nehodí. Na Maliu a toho mladýho jsem si docela zvykla, ale sakra... Danny? Kouč? Jestli se něco stane šerifovi, tak si mě nepřejte!!!
Arrow (2012) (seriál)
Za poslední sérii přidávám čtvrtou hvězdu. Jo... takhle by se mi to líbilo (ale bez Felicity, začala mi být neuvěřitelně protivná, opravdu ukázková práce, jak zmrvit fajn postavu).