Recenzie (306)
Príliš osobná známosť (2020)
Režisérka Ferencová tady vytvořila (s drobnými odstřely) kopii svého filmu Všechno nebo nic, není to teda totální průser, ale žádná inteligentní juchanda taky ne:-)). Ale líbí se mi dívat na Hřebíčkovou, Balzerovou i Dykovou, tož dávám průměr - za 3.
Poslední hovor (2019)
Netradiční sledování půlené obrazovky mě upoutalo i bavilo a celkový sled jednoduchého nízkorozpočtového děje se stupňujícím napětím mě teda totálně dostal! Nechápu, proč tu má film celkové hodnocení jen 57%, protože tohle určitě stojí za víc i za tu podívanou. Jednoduché. Skvělé. Hodnotím velmi kladně, tedy 5 ***** :-)
Kým spíš (2011)
Takový lehčí horor, nebyl špatný, ale chyběl mi tam takový ten......prostě šok. Takže hodnotím jakoby průměr - tedy za 3 :-)
Ďalšie Jahniatko (2019)
Tohle bylo fakt trochu blboučké :-))
Roky a roky (2019) (seriál)
Hodně znepokojující!!! Tohle slovo mě napadlo jako první po zkouknutí posledního dílu seriálu. Dost zajímavě natočené, ve sci-fi podání, které vás sejme v té lidsky zničující+technologicky všeovládající+člověka ovlivňující vizi, že přímo cítíte ten strach z budoucna..............až se mi nechce zdát, že by tvůrce nepředpovídal tuhle naši aktuální negativní "corono-dobu". Po dodívání (večer - v noci) jsem nemohla několik hodin vůbec usnout a měla fakt neklidnou noc - tak na mě tento seriál zapůsobil (obzvlášť poslední 2 díly byly pro mě velmi silné). A ačkoliv absolutně nejsem fanda sci-fi ani podobných scénářů, ráda spím:-)), musím dát tady v hodnocení plný počet - za ten silný emoční "dozvuk"....brrrr:-))
Dievča s perlou (2003)
Já nevím, mě to přišlo takové...plytké. Nudné. Scarlett se svojí stále pootevřenou pusou (což jí bohužel zůstalo dodnes.....vypadá fakt jako blbá pipina:-))). A Colin, ač v době natočení filmu už nebyl žádný mladík, se tu taky moc zdárně herecky bohužel neprojevil. Takže za mě známkuji 2-.
Inland Empire (2006)
Lynchův filmový rukopis pozná každý, já např. podle toho, že jej za prvé moc nechápu a za druhé nestačím zírat, když si říkám: co to sakra je?:-)). Tedy - u tohoto snímku jistě. Moc jeho filmů jsem neviděla (resp. nedala je až do úplného konce), výjimkou byl asi jen Mulholland Drive a Příběh Alvina Straighta. I tady se ale objevily postavy Lynchových oblíbených lidských králíků:-)).
Rozvod (2016) (seriál)
I když mě Frances a Robert za začátku sledování děje svými (občas) jakoby "jednoduššími" divnými názory a zjevy celkem srali:-)), postupně se oba dva dopracovali do zajímavé sondy manželského života, místy jsem se dokonce fakt moc bavila, výborné a vtipné byly obě kamarádky Frances a tak nějak se mi celý seriál vlastně líbil, navíc Sarah JP a její typická gesta mám v oblibě díky Sexu ve městě, takže.....jo, boduji 4-5:-)
Jarmark marnosti (2018) (seriál)
Docela dobrá klasická oddechovka na nedělní odpoledne:-)
Bol by to hriech (2021) (seriál)
Tak tohle mě fakt mooooooooc bavilo! Škoda, že má seriál jen 5 kratších epizod, ale určitě se podívám na scénáristovi předešlé seriály, které vypadají také velmi slibně. 5 *.