Posledné recenzie (300)
Dexter (2006) (seriál)
Celkem ve sprintu jsem po sobě dala 5 sérií po 12 epizodách. Teď si musím udělat chvilku přestávku, bo mám v hlávce "předextrováno":-)). Seriál výborný, byť bych pár drobností, co mi nesedí našla, ale čert to vem. Musím sdělit tyto dojmy: Dexter ja takový roztomile zajímavý vážný psychouš, Debra je baba od rány s trefnou zásobou sprostých slov, komisařka Maria pěkná baba a z portorikánského detektiva - Angel Batista - nemůžu spustit oči - když mluví, tak se fascinovaně koukám na jeho pusu - všimli jste si toho jeho krásného hlubokého nosového hlasu a výslovnosti? :-)). On hraje svoji roli tak nějak nenuceně, v reálném životě před herectví byl také policista, takže do seriálu zapadne jako prdel na hrnec:-)
Clickbait (2021) (seriál)
80% za tuto povedenou krimi minisérii. Příjemné rozdělení na 8 dílů se zaměřením na konkrétní osobu a její postavení+role v příběhu, takže po každém dílu jsem měla v hlavě jiný "tip" na vraha - což bylo docela osvěžující:-)). Neskutečně mě tady uritovaly obě hlavní ženské představitelky (manželka a sestra, obě ošklivky:-)), přičemž Pia (sestra) byla vyloženě nesympatická pinda:-)). Závěr a rozuzlení v 8. dílu mě trochu zklamal - nepřesvědčil mě, proto body z hodnocení dolů. Jinak ok.
Zóna záujmu (2023)
Drsný film s velmi uvěřitelně vykreslenou atmosférou válečných let. Krásná kamera se záběry domu, zahrady. A je dobré si tyhle zvěrstva a chování nejen německých občanů připomínat a uvědomit si, že nejen Hitler měl moc ovlivnit a zfanatizovat dav, tady třeba taková manželka Hedwiga byla už od pohledu obrovská bezcitná pi..., kterou máte chuť od samého začátku přetáhnout hranou lopaty po lebce :-). Trochu mi u promítání vadila ta eskalace šílené nepříjemně dunivé hudby a animační vsuvky mi přišly už zbytečné, ale jinak pěkně zpracovaný film dle předlohy, který vás určitě po odchodu z kina nenechá v klidu. A pokud se na to cítíte - podívejte se ještě na film Chlapec v pruhovaném pyžamu, který byl za mě - díky šokujícímu závěru - ještě lepší.