Recenzie (752)
Infiltrátor (2016)
Vubec ne spatny narco-undercover-cop-thriller s vybornym Cranstonem. Pravda, nic, co by tu snad jeste nebylo, ale herecka sestava se pomerne vyvedla a film ma spad.
Invictus (2009)
Kdyz reknu, ze to natocil Clint Eastwood a hlavni roli hraji Morgan Freeman & Matt Damon, modri uz asi tusi, co mohou cekat. Nelson Mandela a jeho odkaz, historie rugby JAR a pomerne pusobive sportovni emo drama. Vzhledem k tomu jak skvele Freeman Nelsona hraje, se na to velmi dobre diva. A pak je tu Damon. O duvod vic, docela mily film.
Americký ostreľovač (2014)
Jů es ééééj, jůůůů es eééééj, jůů es ééééj... .]
Hedi (2016)
Moc hezky pribeh, navic sympaticky antikonvencni.
Rozkaz (2008)
Krasny, seversky, tvrdy, smutny, nenaplnena love story AF z finske obcanske valky za doprovodu krasne hudby...
Účtovník (2016)
Akcni zabava dle meho gusta, povedene, intenzivni.
Nedotknuteľní (2011)
Jednu dobu se o tomhle filmu mluvilo moc, mozna az prilis, tak moc, az me na nej presla chut. Kdyz jsem ji jednou preci jen dostal ve slabe chvilce, prisel mi opravdu vhod. Skvele zahrane filmove pohlazeni o jedne zdanlive nekompatibilni lidske dvojici a necekanem pratelstvi, ktere me na chvilku rozmrazilo a dodalo spetku optimismu. Pry podle skutecneho pribehu...
Nebezpečná metóda (2011)
Az prekvapive zabavne. Korespondenci i chytre dialogy na tema lidske psychiky a sexiuality i souvisejici scenar jsem si moc uzil.
Chladnokrvne (1967)
Famozni ztvarneni klasickeho / genialniho dila americke literatury s paradni muzikou od Quincy Jonese. Mrazive znepokojujici.
Rozsudok (1982)
Velmi presvedcive zahrane pravnicke drama o znovuobjeveni idealu. Lumetovina jako vino...