Recenzie (513)
Abeceda (1969) (študentský film)
Formálně zajímavé, obsahově... no i kdyby ne prázdné, tak v tomhle konkrétním případě zcela znechucen odmítám luštit, co tím chtěl básník říci. Zfilmování nějaké noční můry jeho neteře může něco doopravdy říct jen a pouze jemu a jeho blízkým, kteří vědí, oč jde... jestli tedy vůbec.
Acid House (1998)
Kdysi na Říčkách .. takže jak si z toho mám něco pamatovat?
A.I. Umelá inteligencia (2001)
Vím, že spekulace typu "Kdyby to byl býval točil..." jsou scestné, ale nemůžu se ubránit dojmu, že Kubrick by toto téma pojal méně popcornově, zato s vážnější tváří.
Akira (1988)
Můj dřívější scestnej názor jsem smazal. I když toho hovna byla csfd hodna.
Ako si vycvičiť draka (2010)
Nejklasičtější dějová kostra, ovšem od animáku pro děti nečekám takovou revoluci, jakou byl Avatar lol. Nicméně krásný dobrodružný příběh o odvaze být jiný, o přátelství. Nápadití draci, humor, napětí ,,, závěrečný doják samozřejmostí. Předvídatelnost a jednorozměrnost u takovéto pohádky mi nevadí, protože na oplátku se valí jeden nápad za druhým, je vidět, že se filmaři piplali a že v hlavě nebyla na prvním místě vidina výdělků, ale že motivem jejich práce byla láska k řemeslu a upřímná snaha bavit. Roztomilá gesta, pohyby, chování Bezzubky ... prostě mazel : )
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
První řada skvělá, druhá snad i lepší, ale třetí a čtvrtá .. šlo to do kytek. Ten humor rychle omrzí .. je dost předvídatelný a laciný, už jen sám pro sebe. Charaktery jsou strašně vyhraněné. Odpad za tak rychlé vyčerpání autorské studnice nápadů.
Aladin (1992)
♫ I can show you the world / Já ti ukážu svět ♫ ... ta je naše, viď, Klaris =)
Alica v krajine zázrakov (2010)
Tak by mě zajímalo, co by si o tomhle trapném a bezduchém ztvárnění pomyslel Lewis Carroll. Po úvodních 45ti minutách, které mě zaujaly leda svou nudností a nelyričností, jsem se posunul rovnou k finálnímu souboji, po jehož pár minutách jsem film, otráven, vypnul nadobro. Cca odpad. Klasická animovaná Alenka byla krásně pohádková, tohle je jen obyčejný blockbuster. A báytheway... 12ti letý bratr, který už to jednou celé viděl, o tom děl "jo, dobrý, ale že by to bylo něco extra..." a po půl hodině sám navrhoval, abychom tam dali něco jiného.
Alpha Dog (2006)
Neznámé, nenápadné a silně podceněné drama o dětech, které řeší věci náležející dospělým, ale samozřejmě si s nimi vůbec nevědí rady. Poutavé a nevyzpytatelné jako Hard Candy. Velmi jsem zde přehodnotil názor na Justina Timberlakea, hrát umí skvěle.
Amélia z Montmartru (2001)
.