Recenzie (4)
Chappie (2015)
Chappie-čovina. Ve vlastním zájmu na to nechoďte do kina.
Americký ostreľovač (2014)
Americký propagandistický snímek. Po skončení celý sál soucítil s chudákem Cooperem. To že v Iráku střílel ženy a děti je nechávalo chladnými, protože to přeci byli "savages" - divoši a Američani jim tam de facto "přijeli pomoct".
The Inbetweeners 2 (2014)
Seriál skvělej, první film nuda a šeď. Po vydání druhého dílu jsem byl značně skeptický, ale čtvěřice outsiderů mě opět dostala jako v seriálu! :) Doufám, že to ale celé nepokazí dalším filmem.
Divoký Django (2012)
Skvělý film, jedna z nejvtipnějších "tarantinovek". Uvítal bych klidně i delší verzi(bez vystřihnuté scény s kafem v 1/3 filmu) s přestávkou. Takhle je skoro nemožné si nedojít během filmu na záchod(doporučuju si odskočit během vyprávění o příběhu s Broomhildou). Efekty s krví byly někdy až přehnané, ale to je u Tarantina normální a mně se to takhle líbí víc. Samuel L. Jackson a Leonardo DiCaprio byli dobrým tahem, bez nich by film tak nevyzněl. Zajímavé téma-postavením černochů ve Spojených státech před Občanskou válkou. Pro mě zatím nejlepší film roku.