Recenzie (48)
Avatar: Legenda o Aangovi (2024) (seriál)
Ale joo, má to potenciál, doufám, jen, že se nezadrhne pokračování, stejně jako v případě filmu.
Skins - Franky (2012) (epizóda)
Od začátku šesté série mi přijde, jak kdyby měla Franky působit jako Effy. Každopádně vcelku nepovedená Effy. Moc jí ten její vývoj charakteru nežeru, ale díl jako takový je vcelku povedený, po dramatické stránce jeden z nejlepších.
Skins - Rich (2012) (epizóda)
Sakra, tak nějak jsem tušil, k čemu tento díl spěje a myslím, že Rich to tak trochu tušil také. Závěrečné “rozloučení” Grace už bylo jenom labutí písní, asi nejhezčího páru v celém seriálu.
Skins - Everyone (2010) (epizóda)
Stejně jako u 3. série mi přijde finále trochu odfláknuté, což je škoda, jelikož druhá parta Skins okolo Effy, Cooka a Freddieho na mě působila charismatičtěji, než parta z prvních dvou sérií. Některé příběhové linie se uzavřeli jiné zůstávají otevřené, byl by to dobrý konec série, kdyby se tato parta objevila i v té další. K tomu však nedojde, tudíž hodnotím tento závěr jako slabší průměr.
Skins - JJ (2010) (epizóda)
Ale jooo, proč ne, takový díl na odlehčení od zbytku 4.série, abychom si trochu odpočinuli od čistě depresivních epizod. JJ prošel od minulé série zajímavou transformací a zde je to krásně vidět.
Skins - Chris (2007) (epizóda)
Za mě nejlepší díl Skins vůbec. Přímo z toho kypí ta syrovost a beznaděj. Chris jako postava sice působí po většinu série jako takový klaun na odlehčení atmosféry, každopádně jeho příběh je dramatický majstrštyk. Všemu dává korunku scéna ze hřbitova, kdy mě mrazí až na prdeli. Scénáristé to úžasně napsali. Když bych bral čistě tuto scénu, tak je to jedna z nejlépe napsaných dramatických scén, které jsem kdy viděl. Ano pro člověka nezasvěceného může působit primitivně, ale sálá z toho ta opravdovost, která je v tomto případě dost krutá. 10/10
Večierok (2021)
Tak nějak mi přišlo, že se chce tvůrce vzepřít, klasicky pojaté, české kinematografii. No co si budem, z úst zaběhlých herců to vyznělo dosti bizarně. Když budu chtít příště neobvyklý český počin, raději si pustím jedno z netradičních děl geniálního režiséra Martyho Pohla.
Na západní frontě klid (2022)
Jdi do p*či Netflixi!
Klaus (2019)
Originální a zábavný animák. Co se týče vánočních filmů, tak jeden z nejlepších. Leckdy člověka chytne za srdce a tak trochu mu připomene pravý význam vánoc :-)
Cool deti neplačú (2012)
Je opravdu hodně málo filmů, u kterých mi na konci ukápla slza. Daleko méně je těch, u kterých jsem regulélně brečel (jsou konkrétně jen 3). Cool kids don’t cry je jeden z nich. Víc k tomu netřeba říct.