Recenzie (18)
Ringo Family (2015) (relácia)
Stačilo mi vidět jen kousek...ten nejlevnější humor alá 90. léta komerčních televizí se vrátil...nechápu nic...
Exkluziv! (2013) (relácia)
No comment...
Pád Bieleho domu (2013)
Butler dobrej, Freeman jak by smet, ale když třičtvrtě filmu je ve tmě, tak to mě prostě nebaví...
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Viděl jsem... Proč??? Nechápu...
Knoflíkáři (1997)
Česká polistopadová klasika...
Posledný Mohykán (1992)
Kultovní film s krásným hudebním doprovodem...
Maverick (1994)
Jedna z nejlepších komedií, která nestárne...
VyVolení (2005) (relácia)
Už zase... Proč???
Křižovatky života (2013) (relácia)
Dobrý nápad, ale nekvalitně předložený... Bohužel...
Zelená míľa (1999)
Dokonalý film s dlouhou stopáží...A to je dobře!!!