Recenzie (52)
My sme Millerovci (2013)
To jako fakt?
Bridge to Terabithia (1985)
Tak dlouho sem film scháněl až sem ho našel. FUJ
Sajrajt sága (2010)
Edwarde juhůůůůůůůůůůůů :D
Milovaní (2009)
♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥ The Loved Ones
Křižovatky života (2013) (relácia)
Horší herecký výkony jsem neviděl.
V zajatí démonov (2013)
On je mistrem!
Protivný svůdný holky (2008)
Chutná to jako lepidlo na známky :D
Sinister (2012)
Neuvěřitelné zklamání....
Mama (2013)
Mě osobně to překvapilo!!!
Posledný výkrik (2012)
Asi tak.