Recenzie (278)
Sweeney Todd: Čertovský holič z Fleet Street (2007)
Pan režisér Tim Burton mě opět potěšil, zejména svým vývojem....je čím dál zvrhlejší :-)) ! Tenhle muzikál by byl podle mého perfektní v rockovém pojetí.
Zajdalen (2003)
Nejlepší je Hanákův dabing v klasickém rytmu jeho přednesu
Vlčí bouda (1986)
Mám ráda Věru Chytilovou jako osobnost, na její filmy se ráda kouknu, ovšem žijou svým vlastním životem. Vidět to před 15 lety, určitě se třesu strachy.
Schůzka (1985)
Vztahy v tomto filmu nebyly zrovna z mého světa, podotýkám naštěstí a poprvé mi mladičká Binoche, majíc časem vyzrát jako víno, nepřišla půvabná.
Tajnosti (2007)
Pořád někde slyším, že úroveń českého filmu klesá, já tedy vnímám pravý opak. Spojení pocitů a vzpomínek s hudbou a tancem je geniální, příběh je celistvý a některé momenty jsou opravdu silné....snímek mě velmi oslovil!
Doba ľadová 2 (2006)
Dávám jen dvě hvězdy: velké očekávání přináší bohužel často velké zklamání
Cesta za Ježíškem (2004)
Jak někdo může přeložit tenhle film jako "Cesta za Ježíškem" vážně nechápu
Krtko a žuvačka (1969)
Jeden z těch nej
Leonardův deník (1972)
Fakt jsem na to dokoukala jen ze slušnosti, tu dobu si pamatuji jen z vyprávění a bohužel jsem se v žádné scéně nechytla, takže nuda.
Konec stalinismu v Čechách (1990)
Věřím, že si museli všichni zůčastnění při tvorbě smlsnout, já se bavila.....asociace spartakiády a groupen sexu byla zajímavá :-)