Recenzie (244)
V moci diabla (2005)
Excelentný film o exorcizme, ktorý vôbec nie je klišé, ale dej sa odohráva prevažne v súdnej sieni, čo tento film odlišuje od filmov podobného typu.
Únos (2012)
Vzhľadom na to, že je to dánsky film, som od neho čakal oveľa viac. Celý film bol nudný a nezáživný. A v podstate aj o ničom. Polovicu filmu tvorí vyjednávanie s únoscami, ktoré je však stále o tom istom a nikam nespeje. Celý film by sa dal skrátiť, príp. spraviť viac dynamickým, aby diváka zaujal. Celkovo podpriemerný film.
Záhada Blair Witch (1999)
86 minútové krútenie kamerou hore a dole má byť pre diváka filmovým uspokojením. Pre niekoho očividne je. Ale ja som sa počas celého filmu nudil a vôbec ma nezaujal. Fakt neviem, prečo má tento film také vysoké hodnotenie, ale podľa môjho názoru si viac ako jednu hviezdu ani nezaslúži. A vraj to mal byť horor a mal som sa báť, ako čítam ostatné komentáre. No neviem, ale ja si pod slovom horor predstavujem niečo celkom iné.
Identita (2003)
Prvé dve tretiny strhujúce a napínavé, ale v poslednej polhodine filmu odhalením vrahovej identity film stratil na svojom čare. Posledná tretina len veľmi priemerná a prešpekulovaná.