Posledné recenzie (19)
Muž v ohni (2004)
Hůř natočenou akci sem snad ještě neviděl, a to sem viděl opravdu hodně....
The Covenant (2023)
Těšil sem se, těšil sem se hodně. A přišlo hodně velký zklamání. Tohle snad musela režírovat Ritchieho babička, jinak si nedovedu vysvětlit to obrovský klišé v podobě scénáře. O celkovym zpracování, který vypadá na hodně velkej low budget a CGI na úrovni dvacet let starý PC hry se ani nechci zmiňovat. Chybí tomu skoro všechno, spád, atmosféra, akce je jak ze srazu airsoftových paniců, ani Gyllenhaalovi sem to moc nevěřil. Jedna hvězda za Dar Salima, druhá za celkem ucházející hudbu. Nic víc tam prostě neni...
Volha - FOXTERIÉRY (2023) (epizóda)
Ta atmosféra pecka, za to rozhodně hvězda navíc, fakt sem netušil, jestli koukám na dobový záběry nebo ne. Estébáci, interupční komise, je tam všechno. Jinak sem rád, že se konečně někdo nebál a hovnuje a voluje se tam o sto šest, žádný přiteplený Vyprávěj, kde všichni mluví jak absolventi filozofický fakulty UK. Takže zatim ****