Recenzie (939)
Lockwood a spol. - Neptal ses (2023) (epizóda)
Maličko jsem se ztrácel, ale stejně je to na lepších 90%.
The Last of Us - Vydržet a přežít (2023) (epizóda)
Scénář je daný a to ostatní je prostě jedna velká dokonalost. Neuvěřitelné, takhle se to dělá a jde to! Tohle může být největší bomba roku, to je opravdový filmový orgasmus. A hodnocení zde tomu odpovídá.
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 5 (2023) (epizóda)
Několik velmi dobrých vtipů, narážek ... Za to hvězdu navíc.
Lockwood a spol. - Výkopy na dobrou noc (2023) (epizóda)
Špičkování dvou skupin je zbytečné, neprofesionální a hloupé, bez toho by to bylo pro mě ještě lepší.
Lockwood a spol. - Doubt Thou the Stars (2023) (epizóda)
Zde víc než kdy v nějakém díle vyplývá na povrch naprostý amatérizmus trojice, nepřipravenost a naivita. Až je to do očí bijící, za mě je tohle prostě o dost slabší díl.
Lockwood a spol. - Tohle budeme my (2023) (epizóda)
Dobré, ale naprosto zbytečný skok do budoucnosti na začátku a pak zase na konci, přitom většina dílu se děje v minulosti. Je to dnes velice moderní, ale zbytečně to kazí divákův kontinuální zážitek. Snad to přestane. Kdyby to jelo stále v reálném čase, bylo by to na pět hvězd. Jinak hezký námět, dobře zahrané, hezký vizuál i hudba.
Babysitting (2014)
Druhá hvězda za pokus o srandu, ale dopadlo to tedy prachbídně. Je to totálně ztřeštěné, stupidní a nevtipné. Nejhlavnější nosný příběh s hercemi bych ponechal a zbytek všechno jinak. Nemohu doporučit, za mě to nestojí za to.
Čierne vdovy - Episode 1 (2023) (epizóda)
Dá se to a jedním okamžikem mě rozsekali, za to hvězda navíc. Uvidíme co bude dál, ale na srandu je zaděláno celkem obstojně.
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 4 (2023) (epizóda)
Děj sice nic zvláštního, "ale je to prdel" :-D.
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizóda)
Musím s hodnocením níž. Gay love story, kdy si olizovali vzájemně vousy a postelové řeči co budou dělat mě zhnusili. Šlo by to udělat i decentněji když už. Zbytečně dlouhá odbočka od hlavního děje.