Posledné recenzie (940)
Nemé tajomstvá (2023)
Českému filmu jsem plné hodnocení nedal už velmi dlouho. Tenhle si to ale plně zaslouží. Mám raději kontinuální příběhy, ale nakonec to nevadilo a na něco se to i hodilo. Těžko recenzovat bez spoilerů. Každopádně Steinmasslová byla naprosto vynikající a velmi mě potěšila, stejně tak Plodková a další. K tomu výborná kamera, hudba, střih a Alice Nellis (byť ji většinou úplně nemusím) zde napsala s Tomášem Mašínem nádherné drama, které dává opravdu hodně a příběh je propracovaný a detailní.
Kaple (2023)
Tak to máme spousty umytých hlav, mizerný zvuk u filmu, který je o pianu, mizerné a velmi málo uvěřitelné herecké výkony včetně hlavní představitelky, která je navíc nesympatická. Přidejme k tomu předvídatelný děj z minulosti a nějak mi nezbývá jediný důvod k doporučení. Zato vidím mnoho důvodů k doporučení dlouhého oblouku, kterým se tomuhle filmu vyhnout. Hodnocení tomu musí odpovídat, byť by to mohlo být i horší. Takhle špatný a nekvalitní film už jsem dlouho neviděl. A navíc mě to nebavilo. Howgh!
Stíny v mlze - Snadné cíle (2024) (epizóda)
Aneb jak právo nevypovídat připraví vazební celu. Vedlejší dějové linie skoro přestávají být vedlejšími. Jinak profesionální díl. Skvělý herecký výkon střelce i jiných, dobrý scénář. Pokud tam byly nějaké střihy, je to určitě škoda, ale co s tím naděláme, někdo se tak rozhodl. Prozatím je druhá série o hodně profesionálnější, je to znát.