Recenzie (106)
Harry a Hendersonovci (1991) (seriál)
Toto som mala ako dieťa rada. Snáď si nájdem čas pozrieť si nostalglicky niektoré časti :)
Roseanne (1988) (seriál)
taký slabý priemer
Kuriér (2010)
No prvých jedenásť minút je suchých jak čaj.. zatiaľ nehodnotím, ale vôbec nemám chuť to dopozerať...
Taxi 4 (2007)
No nasmiala som sa dosť :) Koho bavili doterajšie Taxi, bude ho baviť aj tento štvrtý diel :))
Mind Your Language (1977) (seriál)
Korunu tomu, kto to vymyslel :)
Medicopter 117 (1998) (seriál)
Nechápem tie odpady. Nemci vedia točiť seriály a to sa im musí nechať. Seriál bol verný povolaniu, každý príbeh bol nápaditý, zároveň sa prelínal s osudmi záchranárov. Nechýbalo napätie, hudba bola ukážková. Zbožňujem tento seriál a nikdy naňho nedám dopustiť. Rada si ho zapnem aj po rokoch, pretože sa dal pozerať, a aj veľa naučil o ľudskom správaní sa, o morálke, o kolegialite, o tom, že svoju prácu treba vykonávať zodpovedne. Klobúk dole tvorcom aj hercom.
Tučniaky z Madagaskaru (2008) (seriál)
Veľmi ma to nenadchlo, občasné momenty ušli, ale séria príbehov ma vôbec nenadchla. Niekedy treba v najlepšom prestať.
Leví kráľ: Simbova pýcha (1998)
Príjemné pokračovanie :) Btw celkom ma pobavil cz preklad názvu... odkedy je pride príbeh? :D
Toy Story 3: Príbeh hračiek (2010)
Vadilo mi, že stále sa tam striedali momenty, že už už sme uspeli a naraz baaam- ďalší problém... dvojka bola pre mňa zo všetkých naj, a toto je milá rozlúčka s Andym.
Toy Story 2 (1999)
Tak tento sa mi páčil oveľa viac ako ten prvý + koniec... milujem keď dajú tie nepodarené scénky z natáčania :)