Posledné recenzie (9)
Jurský svet (2015)
Úžasnééé. Po tolika letech sem se dočkal. Nemůžu dát jiné hodnocení než za plnejch.
Chuckyho potomstvo (2004)
No fuj!
Ohnivý kruh (2013)
Je to jednoduchej, ale taky hodně zábavnej film, na kterej se vyplatilo jít do kina. Jo a když si před tim pustíte Monstrum(cloverfield), tak to na sebe krásně navazuje :).