Posledné recenzie (16)
Carnage (2011)
Ze začátku jsem měl obavy. Hodinu a půl dlouhá návštěva, která začíná téměř odchodem hostů? Bál jsem se, že to bude zbytečně natahované a nebude to fungovat. Naštěstí zbytečně. Postupně to jaksi nenásilně pokračovalo a nenudilo... Zhruba v momentě, kdy se Kate Winslet pozvracela už jsem o zbytečné natahování strach neměl. A nakonec to dopadlo pěkně... alkohol jako pomocník a hádky já mám rád, jsem hádavý člověk.
Paranormal Activity 3 (2011)
Většina filmu byla velmi podobná jako předchozí díly a u mě to fungovalo. Trošku jiné lekačky, místo digitální kamery VHS. Co byl totální propadák, je posledních zhruba 20 minut. To už bylo hodně mimo. Ale za ten začátek nechám pár hvězdiček navíc.
Jeden musí z kola von (2011)
Asi jsem si špatně vybral film. Čekal jsem něco jiného. Většinu času mě to nudilo. Nijak mě to nevtáhlo, bylo mi vcelku jedno, kdo je špion a kdo není. Oldman mi taky moc nesedl. Celou dobu jen chodil a divně se všude koukal a když už něco řekl, bylo toho málo a nic moc zajímavého. Co se mi na filmu líbilo, byla hudba a atmosféra. Taková zašedlá, tísnivá. To bylo OK. Ale všechno ostatní vcelku nuda.
Posledný denníček (1)
Svět Filmu 2/2012
Tak dnes přistál ve schránce první Svět Filmu z půlročního předplatného. Byl jsem líný shánět to tady v trafikách, když to tu vůbec nikde nemají. Btw. to nové logo se mi moc nelíbí, staré bylo lepší. Ale nekupuju si to kvůli logu, takže...
Takže několik dní na to pročíst, jaké zajímavé premiéry budou v kině v únoru a na co vyrazíme. Téměř jistota je This Means WAR. Dnes jsem na idnesu viděl desetiminutový kousek z filmu a vypadá to na pěknou srandu a akci.
A netušil jsem, že Star Wars I 3D mají premiéru už za týden.