Recenzie (170)
Zinédine Zidane - poslední zápas (2007) (TV film)
Zidane legenda futbalu, no od dokumentu som čakal niečo viac, ale každopádne celkom zaujímavé. Pre milovníkov futbalu odporúčam kuknúť :)
Žena v čiernom (2012)
Prekvapivo dobrý horor. Veľmi sa mi páči prostredie. Taktiež prekvapil aj výkon Daniela Radcliffeho. Horor je zaujímavý a "skrýva" v sebe veľa dobrých a kvalitných hororových scénok. Odporúčam pozrieť. 9/10
Red Balloon (2010)
13 minútový horor, pri ktorom som sa pár krát zľakol. Dobre spracovaný film a miestami napínavý horor. 7/10
Faktor strachu (2001) (relácia)
Seriál sa mi celkom páči. Na poobedňajšiu nudu odporúčam. A moderátor Joe Rogen svojím zábavným moderovaním dodáva tomuto seriálu tu pravú "šťavu". 7/10...
Dva a pol chlapa (2003) (seriál)
1. až 8. séria = 100%.. Ostatné série, veď vy viete..
Futbaloví chuligáni (2005)
Som veľký fanúšik futbalu a tak ma zaujíma všetko čo sa deje na futbalových štadiónoch, no nemám nič proti tomu aby som vedel čo sa deje aj mimo nich a to nám práve ukazuje tento film o týpkoch z Londýnu (+ amík) a firme GSE. Skvelé výkony hercov (Charlie Hunnam neskutočný výkon), ešte lepší príbeh a jeden z najkrajších soundtrackov aký som kedy počul (One Blood - záverečná scéna)... Krásne londýnske prostredie, ktoré zdobia bitky futbalových chuligánov ma vtiahli natoľko, že som čakal na ďalšiu a ďalšiu bitku. Koniec filmu ma len utvrdil v tom, že toto patrí a vždy bude patriť medzi moje TOP filmy. GSE GSE GSE!!!
Tajemství starého hotelu (2011)
Horor celkom zaujímavý, aj keď som zvyknutý na horory, v ktorých ide do "tuhého" hneď od začiatku, pretože v The Inkeepers začne hororová atmosféra asi 20 minút ku koncu. Dosť som sa pri tomto horore nudil, ale pár scén tam bolo dobrých, pri ktorých mi prebehol mráz po chrbte. Na večernú nudu odporúčam kuknúť :). 5/10 ...
Záhada Blair Witch (1999)
Jeden z mojich prvých hororov, ktorý som videl. Pri tomto horore som sa naozaj bál. Konečne ukazoval niečo nové a nie len, samú krv a brutálne vraždy. Pre mňa asi najlepší horor, proste "found footage" hororová klasika.
Kličko (2011)
Vynikajúci dokument. Bratia Kličkovci majú u mňa veľký obdiv a to nie len za ich boxovanie, v čom sú naozaj najlepší, ale aj v ich správaní. Čo sľúbili maminke to aj dodržiavajú. Taktiež dokument ukazuje ich mladosť a ich začiatky. Odporúčam a dávam 5 hviezd.
Futbaloví chuligáni (2007) (seriál)
Vynikajúci seriál, ktorý je konečne zaujímaví. Mám rád futbal a všetko čo k nemu patrí, čiže aj fanúšikovia. A tento seriál spĺňa všetky moje kritéria na športový seriál. Je veľmi zaujímavý a ukazuje ako to vlastne chodí v najväčších "hooligans" firmách. Herec Danny Dyer sa mi veľmi páčil vo The Football Factory a myslím si, že je ideálny do takéhoto seriálu. Odporúčam pozrieť.