Recenzie (263)
Partička (2009) (relácia)
?!
Partička (2011) (relácia)
Vtipné?,ani náhodou!
V bolestech (2013)
"Hrůzu nahánějící hororový thriller...",skôr by som napísal,úsmev naháňajúca blbosť
Helena (2012) (seriál)
Možno keby to nebola doslovná opičáreň seriálu Roseanne z dielne TV Nova,dal by som aspoň *,ale toto je hrůza a děs. No nič,"chudáci umelci" zas niečo zarobili,a o to vlastne v súčasnosti ide :-(
Město žen (2009) (seriál)
Je to viacmenej "babský" seriál,ktorý celý stojí a padá na C. Cox. Občas sa na nejaký diel dá pozrieť,ale nie napr. 5 dielov po sebe,to je potom hrôza
Ohľadne minulej noci (2014)
Afrokokotina
Okamih skratu (2012)
Herci a vlastne celá táto fraška sa tvári ako drsňáčina,ale len tvári,lebo je to skôr nepresvedčivá zlátanina z prostredia Islandského podsvetia. Neviem či to bol zámer kastingu vyberať také idiotské ksichty,alebo na Islande vypadajú takto "divne" všetci.Keby tam nebola tá vysokojebateľná blondína,tak by to vypadalo ako panoptikum oblúd
Sabotáž (2014)
Začiatok filmu vypadá sľubne,ale s postupujúcou minutážou sa to mení na primitívnu zlátaninu
Kameňák 4 (2013)
-45% !
Babovřesky 2 (2014)
Toto sa nedá považovať ani za špatný vtip,no hnus,velebnosti!.Trápnosť,stupidita...,to je Troškova značka kvality.Keby peniaze na výrobu tohto fekálu dali nejakému študentovi prvého ročníka FAMU,určite by usmolil podstatne zaujímavejšiu píchovinu.Jednotka bola tiež chujovina,ale dalo sa vydržať na to pozerať,túto sračku som dopozeral so silným sebazaprením