Recenzie (1 402)
Princezna (2014)
Hrozná nuda. Furt to vypadá, že se tam začne dít něco zásadního, ale člověk se nedočká. Ani jedna za hlavních postav si nedokázala získat moje sympatie, všichni se tam chovali jak idioti. Ale hlavní byla ta nuda.
Na lane (2015)
Petit byl ukázkový šílenec, jeho příběh je hodně zajímavý a obdivuhodný, ale to, jakým způsobem byl film udělán, mě zas až tak moc nenadchlo. Rádoby vtipné vstupy hlavního hrdiny byly trochu mimo mísu, film by si vystačil i s normálním stylem vyprávění. Film jsem chtěl hodně vidět, po shlédnutí panují spíš rozpaky. To dokument z roku 2008 byl určitě lepší.
Čarodejnica (2015)
Hodinu a půl drmolení žvástů z bible a sem tam nějaká lekačka. Rodina skrz naskrz nesympatická, zasloužili si to nejhorší a naštěstí to taky dostali - kdo věří v boha a ďábla, tak moc lepšího ani dostat nemůže. Výprava a kamera good.
Žrouti (2016) (seriál)
Důležitý je nenechat se odradit prvními slabými díly a počkat si na poslední 3 díly, které dokonale zapadnou do předchozího děje.
Rodinný film (2015)
Pokud nejlepší dějovou linkou na filmu je pozorování psa a jeho nelehká cesta k záchraně (mimochodem pes/psi byli velmi kvalitní herci), tak je na filmu asi něco špatně. Příběhy lidí - a to v několika rovinách - už zas tak zábavné nejsou. Přitom námět a zápletka kvalitní. Ale režisér chtěl za každou cenu natočit něco osobitého, asi evropského, určitě artového a tomu podřídil vše. Jako celek to ale moc pohromadě nedrží.
Posedlá pomstou (2015)
Drsné, nápadité, napínavé až úplného konce s (ne)čekanými zvraty. Ve střední polovině filmu mě trochu to natahované hledání jednoho z vrahů už trochu nudilo, ale dramatický závěr vše vynahradil.
Společník (2003) (TV film)
Při sledování Společníka jsem měl pocit, že sluduju TV inscenaci z 80. let se všemi neduhy (pitomý scénář, laciná výprava, amatérské výkony herců ve vedlejších rolích. Dušek ani hezká Antalová to zachránit nemohli.
Volám sa Oliver Tate (2010)
Oliver je zajímavý pošuk, jeho představitel sympaticky uvěřitelný, ale jako celek jen lepší než průměrný britský film.
Snoubenec z Tokia (2014)
Potřeštěná Amélie by ráda japonského milence a když ho má, je šťastná, ale neví si s ním rady. Občas zažije něco japonsky bizarního, čemu by Evropan nerozuměl a tahle kombinace vytváří příjemný, veselý a chvílemi i smutný film o lásce.
Špinavá hra (1969)
Banální příběh ale tak výborně zrežírovaný a zahraný všemi protagonisty, že to vůbec nevadilo. Daleko lepší než hrdinské eposy, kde síla kamarádství překoná nejednu překážku. Tady nebyl kamarád nikdo s nikým, etika šla do háje, ale člověk z toho mohl cítit, že takhle to asi ve válkách chodí. Prostě špína.