Recenzie (124)
Modrá až na kost (2021) (seriál)
Hrozně pěkně propracovaný kratší korejský akční/drama seriál o pomstě vůči zabití jeho otce ve kterém hlavní aktérka hledá pomstu skrz policii a nevědomě slouží jako loutka pro hlavní antigonistu, který jí využívá převážně jen pro svůj prospěch.
Parazit (2019)
Již od začátku čekáte, co na Vás vybafne, v tomhle případě je to spíše samotný děj jedné chudší rodiny, která paratizuje na bohatší “hloupější” (naivní) rodině a vidíte, jak se postupně ukazuje opravdová realita, co všechny trápí....
Válka ve Vietnamu (2017) (seriál)
Díky Netflixu jsem narazil v podstatě na dosud neobjevený a vskutku často diskutovaným tématu" Vietnamská válka", která hlavně poukazovala na skutečné události, které se fakt stali ve Vietnamu jak z Americké tak i Vietnamské strany. O obětích tu byla vždy několik minutových a skoro vyčerpávajících informací, které měli klasicky i svůj příběh. To znamená, že jsme mohli vidět krásný průběh od francouzské revoluce až po současnost, jak se daleko Vietnam a Amerika dostala z těchto "smutných událostí".
Molly a jej hra (2017)
Z jedné louže vždy šlape do další, ale stejnak se z toho vždy nějak vyhrabe, tzn. z jejího pohledu vidíte neustála jak se vším musela sama bojovat a neustále se přizpůsobovat kde by jiní lidé se už vzdali. Respekt a velký obdiv k Molly Bloom.
Sexuální výchova (2019) (seriál)
Kéž bych, měl už tehdy šanci na střední mít takového tejpka, co by ti přímo řekl ze srdce, jak máš přímo naložit teď i do budoucna se svým sexuálním životem, jedním slovem, sex guru :D.
Wind River (2017)
Vskutku velice dobře obsazený film včetně stupňujícího děje, které ve finišu ukáže, jak by měla vypadat ideální chytání zločinců, jen se prostě na ten film fakt podívejte.
Půjčovna masa (2018) (seriál)
Noo dobrý, taková představa, že už lidé se dokážou zálohovat a přemisťovat do jiných těl díky novější technologii, jen je škoda, že není v těch dílech více rozebíráno, jak celkově všechno funguje, jen bohužel tady sledujeme opět další séroš, který je v podsatě podobný jiným sci-fi bratříčkům (Continuum, a další future seriály). Co jen tady víc nabídne oproti jiným seriálům? Možná jen trochu více nahoty a pěkných žen.
Midnight, Texas - Lemuel, Unchained (2017) (epizóda)
Jen trochu menší pohled do začátků upírského Samuelova života, které se týká i zrovna jeho současnosti.
Midnight, Texas - Bad Moon Rising (2017) (epizóda)
Již v dalším díle vidíme spolupracovat nadpřirozené sousedy, které si navzájem za všechny okolností pomáhají.
Midnight, Texas - Pilot (2017) (epizóda)
Pilot nám vlastně jenom ukazuje, jak začíná útěk Manfreda od okolního světa zrovna do Midnightu, kvůli doporučení jeho babičky....