Recenzie (137)
Lov na exmanželku (2010)
Uvolněná romantická komedie na sice již obrany téma, ale Jennifer Aniston a Gerarda Butlera mám ráda a celkem pohodově jsem se u filmu bavila, není to žádná nuda, takže nevidím důvod proč dát méně než 3*.
X-Men (2000)
Je to už nějaký ten pátek, co jsem tento film viděla prvně a to mne zrovna nijak neoslovil, ale teď s odstupem času jsem X-Menům přišla opravdu na chuť a musím říct, že na svou dobu byl toto jistě přelomový snímek a kvalita z něj jistě čiší, ale má i tak své mouchy. Film se snaží zaujmout co nejvíce lidí vizuálně, ale pokulhává na kvalitě obsahu. I tak ale rozhodně patří mezi jedny z nejlepších komiksových zpracování.
Noe (2014)
Velmi rozporuplný film... Skvěle vizuálně pojaté, opravdu pěkná podívaná, ale dějově je to strašně nejisté, nijaké, nějak si nejsem jistá, co si mám o něm myslet. Film se mi jistě líbil, ale nějak extra mě nenadchl, to už více zaujal mého 8letého brášku než mne.
Miliónové Vianoce (2007)
Vcelku koukatelný vánoční film. Není nijak extra vtipný, ale děti celkem zaujal.
Lásky čas (2013)
Taková pohádka pro dospělé...příjemná podívaná, která pobaví.
Laputa: Nebeský zámek (1986)
Velmi poutavý příběh doplněný krásnou hudbou...
The F Word (2013)
Velmi příjemně pojatý příběh, výborně zahrané postavy, povedeně pojaté, nic přeslazeného, lehce odlehčeného vtipem.
Unesené (2013)
Skvěle natočené krimi, výborné herecké výkony, napínavý děj, má vázně skvělou atmosféru, až do samého konce si nejste jisti tím, kdo je pachatel, přesně tak má správné krimi vypadat. Nemám naprosto co vytknout.
Strážcovia Galaxie (2014)
Rozhodně povedené dílko. Sice mne Strážci nenadchli tolik jako Avengers nebo noví X-Meni, ale i tak se může směle řadit mezi lepší filmy. Má vtip, skvělou retro muziku, nepostrádá akci, skvělé filmové triky a vcelku dobrý děj. Sice po shlédnutí filmu neoplívám tak velikým nadšením jako u již zmíněných filmech, ale závěrečný taneček Groota mě skvěle pobavil.
Unesená (2012)
Jednoduše nezajímavé...chvíli jsem filmu věnovala pozornost, ale jak film pokračoval, tak jsem se čím dál tím víc nudila, přitom by to mělo být správně naopak. Neřadila bych ho k úplným propadákům, ale žádný zázrak to vážně není.