Recenzie (56)
Prázdniny s Broučkem (2024)
Letní pohodička, 2.5*
Zelenáč - Seznam obětí (2022) (epizóda)
Už po třetí celý díl skrz kamery a rozhovory... Jako jednou možná zajímavé (i když né pro mě), ale rvát to tam pořád dokola.. proč?
Nezlomní (2024)
3.5*
Sladký život (2024)
Nic nového a překvapivého, už od začátku je víceméně jasné, co se bude dít, ale já mám tyhle usměvavé filmy prostě ráda..
Argylle: Tajný agent (2024)
2.5*. Chvílemi mi to přišlo spíš jako parodie..
Duna: Časť druhá (2024)
Kvůli audiovizuálu musím dát 5*. I v případě druhého dílu mě film vtáhnul a i přes dlouhou stopáž jsem si vlastně přála, aby ještě nebyl konec.
Krakenteena Ruby (2023)
3.5*
Manželia Stodolovci (2023)
3.5*. Herecké výkony opravdu skvělé.
Madame Web (2024)
Reálně za mě na 3*. Film mi ale přijde zbytečně vyhejtěný a tak dávám o hvězdu navíc. Musím říct, že dlouho jsem zvažovala zda na film vůbec jít, protože hodnocení filmu bylo tak katastrofální až mě to odrazovalo film vidět. Nakonec jsem vyrazila a v očekávání příšerného filmu ze kterého možná i uprostřed odejdu, jsem díky tomu byla vlastně příjemně překvapena. Nejedná se rozhodně o nějaký kinematografický skvost a určitě bych ocenila, kdyby některé scény z filmu tam byly lépe objasněny, ale nic tak super zásadního. Jinak film si držel svižné akční tempo.
Jeden život (2023)
Moc hezky zpracované a zajímavý pohled na člověka, který tolik pomohl, ale přesto se tolik trápí pocitem, že neudělal dost. Jakožto mámě od dětí se mi na některé pasáže koukalo opravdu s těžkým srdcem.