Obľúbené filmy (9)
Na samotě u lesa (1976)
Temný rytier (2008)
Náš vodca (2008)
Atlas mrakov (2012)
Divoký Django (2012)
Nejlepší western co jsem kdy viděl! Žádný jiný se mi nelíbí. Závěrečná přestřelka trošku dojem zkazila. Překvapil mě Leonardo DiCaprio, byl jsem kvůli němu k filmu trochu skeptický, ale roli zvládnul dobře.Nejlepší scéna asi ku-klux-klan. Mám rád Tarantina! 10/10
Jurský park (1993)
Quills - Perom markíza de Sade (2000)
Jako obdivovatel Markýze de Sada nemůžu hodnotit jinak :-)! Ale opravdu, film se mi líbil! 10/10
Star Trek (2009)
Super, jsem naprosto unešen! Viděl jsem zatím jen Star Trek 1 až 6, ale ty mě tak nenadchnuly jako tenhle film! Nádhera! Jen nevím jestli se mam koukat na zbytek filmů, které vzikly před tímto. Na další se těším! 10/10
Gravitácia (2013)
Masakr, film prakticky o 2 postavách a je to hodně koukatelný! Film ve 3D úpně vtáhne do děje. Vždycky jsem se chtěl podívat do vesmíru, po shlédnutí filmu už asi ne.... Neumim si představit že bych tam putoval prázdnotou ve skafandr.... 10/10