Posledné recenzie (6)
Čas nádejí (2024) (seriál)
Aj napriek oprávnenej kritike o prirýchlom deji a časových skokoch sa pri sledovaní seriálu dá, pri troche pozornosti, bez problémov udržať dejová linka a aspoň to má dynamiku. Seriál necháva priestor na divákovu predstavivosť aj ohľadom konca niektorých postáv. Na slovenské pomery naozaj nevídaný počin a dobré herecké výkony. Turbulentné historické obdobie na príbehu jednej rodiny, ktoré výborne odzrkadľuje jednotlivé aspekty daných období (či už monarchiu, ľudákov alebo komunistov), bez príkras a realisticky. S maskovaním a starnutím niektorých postáv je to už trošku horšie, ale viem im to odpustiť. Výborne RTVS, prosím si viac takýchto počinov....
Za sklom (2016) (seriál)
Mám pocit, že tvorcovia pozerajú priveľa seriálov typu CSI Miami. Slovenskí vyšetrovatelia chodiaci do bordelu a voziaci sa na Porsche? Vyobliekaní chodia tiež ako metrosexuáli prezentujúc svoje "hrudníčky"...A "Národna protizločinecká jednotka" je tiež top. Nezaškodilo by trochu slovenských reálií, navyše príbehom sa zabudli asi niekde v 90-tych rokoch. Niekoľko zbytočných scén, ako vojdeme autom do jednosmerky, zastaví nás hliadka, ukážeme preukaz a pustia nás ďalej. Na čo tam bola táto scéna nechápem. Dosť neuveriteľné, ale pozitívom je aspoň, že sa natočilo niečo nové.
Marťan (2015)
Vizuál fantastický, príbeh skôr tuctový, pričom od samého začiatku tušíte ako sa to asi celé skončí. Dobrodružná romanca, plná patetických gest a amerického vytlieskavania. Celkovo ma tento film zásadne neoslovil a myslím, že podaný príbeh by sa dal vyrozprávať aj v o 60 minút kratšom príbehu. Nehovoriac o vedeckých absurditách pri ktorých by sa fyzici a astronómovia chytali za hlavu, veď predsa odstraňovač škvŕn je nevyhnutná súčasť výbavy každej kozmickej lode...