Recenzie (113)
Prezident Blaník (2018)
85%
LEGO® Batman vo filme (2017)
Skvělá zábava, všechny ty narážky na batmanovské univerzum a DC byly super. Pokud někdo batmana vůbec nezná nebo zná "z rychlíku", tak se tolik nepobaví. Já se bavil náramně.
Pravý rytier (2016) (TV film)
Zábavná pohádka kterou místní rádoby znalci vůbec nepochopili.
Vyšehrad (2016) (seriál)
Druhej díl epic.
Sedem statočných (2016)
Asi jediná čsfd premiéra na kterou se daly normálně koupit lístky.
Jason Bourne (2016)
Čekal jsem svíčkovou a dostal jsem mletý.
Deadpool (2016)
E-X-C-E-L-E-N-T-N-Í
Osem hrozných (2015)
Po kvalitním Djangovi přišlo menší zklamání. Stopáž je zbytečně dlouhá. Hlavně, když se první hodinu nic neděje. Možná SPOILER: Příběh je dost vratkej, protože asi nikdo nemůže vymyslet tak hloupej plán, jak někoho osvobodit jako "gang" v tomhle filmu.
Správny dres (2015) (TV film)
A tak proč vlastně ne. Kuchařová nakonec nebyla tak zlá (mohla by doučovat hraní Krainovou) a pěkně se na ní dívalo. Hereckej ansámbl slušnej a soundtrack taky. Film plný klišé, ale na jedno podívání proč ne.
Pravdivý príbeh (2015)
Bylo to v klidu. Herecký výkony slušný a hodnoceni menší jak tři si to nezaslouží. 3-4 je férový. A protože mám rád filmy podle skutečných událostí dávám 4.