Recenzie (5)
Záhrada (1995)
Mám slabost pro citlivé a poetické filmy. Tohle je jeden z nich. Záběr lámající se větve na začátku filmu je právě to, co mi v současném česko-slovenském filmu chybí.
Muž z Acapulca (1973)
Jeden z těch filmů, které si můžu pouštět pořád dokola a nikdy mě neomrzí.
Spalovač mrtvol (1968)
Tohle geniální dílo prožívám pokaždé jinak. Úsměv se mísí s otřesem a dohromady je to nakonec tak, jak to má být. A všechno dohromady tvoří jeden z nejlepších filmových dojmů.
Pelíšky (1999)
Jednu hvězdičku jsem ubrat musela, respektive ubral jí můj pocit, který si není jistý, zda je to tak dobré, jak to vypadá. Ale rozhodně to není film, u kterého bych byla zhnusená.
Zamia (2010)
Nízkorozpočtové a přesto dost silné. Připomíná mi to východní filmy.