Posledné recenzie (4)
Klub sráčov (2000)
Obdivuju otrlost každého, který dokázal tento film dokoukat do konce... mně osobně stačila čtvrt hodina, abych přesně věděl, kam takovýto film zařadit... Kdo ho neviděl o nic nepřišel, ba naopak může být rád. Nedokážu si vysvětlit úmysl ani psychický stav toho, pod jehož rukou toto "dílo" vznikl... proto tak jednoznačné hodnocení.
Valerie a týden divů (1970)
Zkrátka nemůžu, film, u kterého se člověk těší jen na jedinou věc a to až skončí, nemůžu ohodnotit lépe. Možná mě někdo zkritizuje, že nedokážu ocenit správnou povahu umění, které se objevuje v tomhle filmu. Možná máte pravdu, tento film mi nesedl od začátku do konce a po první půlhodince jsem už nedokázal udržet pozornost, poletování v prostoru a čase mi dělá dobře jenom pokud mám šanci vědět, kde a kdy zrovna jsem. Možná, že je na mě film příliš složitý, možná mi něco nedošlo, a možná mi došlo všechno, ale prostě jsem to nedokázal přijmout. Tento film jsem viděl jednou a viděl jsem ho naposledy. Nebudu nikomu tvrdit, že ten film je špatný, mně se ale nelíbil a nikdy líbit nebude...
Ako si vycvičiť draka (2010)
Jeden z nejlepších animáků, který jsem měl doposud možnost vidět. Skvělé strhující scény, pěkné prostředí, netradiční motiv Vikingů a k tomu všemu kvalitní hudební doprovod. Zkrátka pohádka pro každého, kdo se chce na chvíli nechat unést fantazií. Nemůžu ohodnotit jinak než za 5*, možná i za 5 a půl. //Mimochodem, několikrát jsem se stihl ztratit v očích Bezzubky... strašně mi připomíná mojeho psa, když něco chce :P